دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
تصاویر/پخت غذای نذری توسط جهادگران مدرسه علمیه الهیه ساوه در شب عاشورای حسینی

حوزه/ خورده‌بین مقدم گفت: ارائه خدمات به زائران اربعین یکی از برنامه‌های خادم‌یاران رضوی استان بوشهر است که در این راستا مواکبی در مرز شلمچه و داخل کشور عراق برپا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهران خورده‌بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: ارائه خدمات به زائران کربلا یکی از برنامه‌های خادم‌یاران رضوی استان بوشهر است که در این راستا موکب امام رضا(ع) در مرز شلمچه راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: در موکب خادم یاران رضوی، هشت خادم یار و یاور رضوی فعالیت دارند که روزانه ۵۰۰ پرس صبحانه، هزار پرس ناهار و هزار پرس شام پخت و توزیع می‌شود.

خورده‌بین مقدم بیان کرد: خادم یاران رضوی استان بوشهر در شهر نجف، کربلا و در مسیر نجف به کربلا نیز فعالیت دارند و در قالب موکب‌های خادم یاران و یاوران رضوی شهرستان‌های استان بوشهر در حال ارائه خدمات به زائران می‌باشند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر بیان کرد: خدمات متنوعی توسط خادم‌یاران ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به پذیرایی، اسکان، دوخت جا نماز و تعمیرات کیف و انواع چرخ دستی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha